Nov 5, 2013

3 in 1 :)


Salam and voilaaaa lovelies!

First of all, 
Qeela nk ucapkan Salam Maal Hijrah
kpd semua muslimin dan muslimat sekalian.
Moga tahun baru ni dipenuhi dgn pelbagai
perkara yg lebih baik buat kita semua.
Selain insyaAllah moga kita dapat
menambah lebih banyak lagi perkara yg baik
dalam hidup kita dari hari ke hari :)


Secondly, 
helloooo November :D
Seperti tahun baru kita tadi, moga
November kali ini lebih baik dari sebelumnya kan :D


And last but not least, 
Qeela nk menyampaikan bahawanya ade bnyk
new hot item ekslusif dari Juis Numo
yang korang boleh usha2 :D
1. Sweet Glitter Shawl (2 Tone) by Juisnumo




2. Custom Nursing Blouse

VIEW HERE :)

3. Another new custom made shawl (upcoming)

Bagi item no.1 tu korang boleh usha2 kat
FB QEELA ni jugak yea :D
Item no.2 ade diupdate di instagram
while item no.3 tu pulak insyaAllah akan diupdate 
dlm mase terdekat ni. 
Sudi2 laa menjenguknyee yee :D

Have a great day! :D

12 comments:

  1. Salam Maal Hijrah. Semoga penghijrahan pada tahun ini lebih baik dari tahun lalu :)
    Sahizatul Sahimi

    ReplyDelete
  2. Salam Maal Hijrah Qeela dear (ok kat sini pulak hihi)

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah utk awak juga..sye dah klik iklan nuffnang awk..sila ke blog sye pula kalau sudi

    ReplyDelete
  4. Salam maal hijrah :D Maaf ganggu, jom join GA ni :) 1K Giveaway By Cik Arnab Terima kasih ^^

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.

    Hai qeela.. pekabo?hehe. Lama lana tak berblogwalking..

    Sekarang mmg trend shawl glitter kan.. :)

    Salam maal hijrah gak utk qeela.. tahun hijrah dah msuk thn baru..tahun masihi pun tak lama je lagi..

    ReplyDelete
  6. Hey =)
    Beautiful and nice blog! Too bad I don't understand a word ...

    greetings from Austria,
    Elisabeth
    http://elisabethgatterburg.blogspot.co.at

    ReplyDelete
  7. hai qeela.. salam maal hijrah..

    ReplyDelete
  8. Thanks guys! :D Already get back to u guys :D

    ReplyDelete
  9. wow..sempoi ini blog...hurmm....warna garangg...salam singgah

    ReplyDelete

Got something in your mind?
Shout here! :)